Post by tratlizamgaring on Feb 10, 2022 19:02:19 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Big Hunter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Big Hunter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codeert veel goud ▞▞▞
▞▞▞ Big Hunter 2022 version ▞▞▞
Leuk en makkelijk te leren spel. Zo graag weten wanneer ik een upgrade kan krijgen. Erg eigenschappen.
Dag 3 kan je niet halen
Het spel is OK, maar de besturing is verschrikkelijk. Kun je niet gewoon wat knoppen hebben voor de gameplay?
Big Hunter Action ists
Big Hunter Action ists
LETTERLIJK ONMOGELIJK. Je verwachtte elk zwak punt te raken. Ook als je wilt dat mensen je spel echt leuk vinden, geef het dan tenminste alleen een kans dat de speer van de slagtand wordt geblokkeerd. Verander letterlijk gewoon het feit dat je ELK zwak punt moet raken. Als je dat niet doet. Ik blijf deze game haten
leuk
Het spelidee is origineel. Maar de gameplay zelf is saai. De advertenties zijn zo opdringerig. En het feit dat er geen manier is om te doen herleven is zo razend. 1/10 Sterren
Leuk om te spelen
Leuk spel! Als je je verveelt
Dit is een heerlijk spel om te spelen. In het begin voelt het gemakkelijk, maar het wordt gaandeweg moeilijk. Een heel leuk spel.
Een van de beste spellen ooit!
Terreurvogel is te moeilijk.
Het spel is echt geweldig, maar het is te repetitief! En 100 dagen voor een dier is een beetje te veel denk ik.
Big Hunter Action ists
Pls maak een nieuwe update bedankt jou
ik heb 81 dagen gespeeld en ik kan het neushoornverhaal niet doen dit oplossen
leuk spel met veel potentieel, maar het ontgrendelen van nieuwe dieren en wapens is veel te traag, en de niveaus "raak de zwakke punten" zijn te moeilijk
Zo stressvol heel weinig geld om te voltooien
Goed spel, maar ik hou niet van het geld dat je clamt omdat het geld zo laag is, alsjeblieft hoger dat .
Of zet gewoon je wifi of data van domme mensen
Leuke spelletjes voor als je je verveelt
Een soort frustrerende, op slot gebaseerde game na een level of zo.
Verpest door herhaling en slechte besturing. Veel te gemakkelijk om op zijn plaats te blijven als je wilt verhuizen en 50 keer hetzelfde te doen voordat je verder kunt is onzin. Goed idee, mooie stijl, slechte uitvoering.
bijzonder leuk spel ik heb hem uitgespeeld hopelijk meer dieren
Toffe peren daaro!
5de niveau. De Mammoet pakte een enorme set slagtanden, een bijna onneembare verdediging. Toen verveelde ik me gewoon met de back-up om te proberen een kans te krijgen om aan te vallen en te verwijderen.
Gewoon mooi
Uiterst vervelend en onprettig.
Geniaal spel
Geld verdienen gaat te langzaam
Vroeger was het leuk, maar nu is het gewoon veel te moeilijk. Maakt het saai. Bovendien zijn wapens moeilijk te vinden. Het systeem is nooit veranderd. Het enige dat veranderde, was de moeilijkheid om van moeilijker naar onmogelijk te gaan. Sorry, maar ik verwijder deze game.. Het neemt sowieso te veel ruimte in beslag.
Kapot saai
Deze game is een eenvoudige, goed uitgevoerde, ongelooflijke indiegame. de eenvoud van het spel is cool en het is een geweldig spel om te spelen als je wilt ontspannen en een leuk, tot de rand gevuld spel wilt spelen.
Maar misschien kun je andere wapens maken met meer kracht
Zou cool zijn als je een pijl en boog of andere wapens zou kunnen kopen
Te veel niveaus !!. Verzacht het een beetje en voeg wat afwisseling toe... Het wordt saai na een paar levels
gewoon niet zo leuk.
Het is goed, maar er zouden dinosaurussen zoals t Rex of velociraptor moeten zijn en het duurt een eeuwigheid om een ander wezen 100 dagen te krijgen
goed spel
Het was een geweldige game, maar er zijn enkele verbeteringen nodig
Niet zo lonend. De game-ontwikkelaars denken alleen aan geld
Dit is de slechtste game ter wereld, het is zo traag als je vastzit op een niveau en geen geld hebt, je moet bij het begin beginnen, verspil je tijd niet en laat dit spel maken door 2-jarigen
Leuk spel, maar hoe komt het dat alles voelt alsof het op 2× snelheid speelt?
Het. Is. Geweldig!
Misschien Sabeltanden en andere dieren uit de ijstijd?
Leuk spel
Big Hunter Action ists
deze game is cool, maar als de buffel niet stopt op niveau 4, verpest hij de game behoorlijk, dus waarom zou je de game maken als je hem gewoon gaat verpesten
De voortgang is te traag.
Je kunt het dier maar net raken en het dier is sneller dan jij.
Egt leuk kan er meschien een update moge kome
De perfecte game als je geen wifi hebt
Jetpack Joyride آرکیڈ xfew
het is een goed spel omdat je wapens kunt kopen en je kunt jagen op alle monsters die je ontgrendelt