Post by tratlizamgaring on Feb 10, 2022 19:08:25 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Disney Frozen Free Fall ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Disney Frozen Free Fall IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar fler nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Disney Frozen Free Fall 2022 version ▞▞▞
Efter uppdatering är spelet inte på väg att starta
UTMÄRKT SPEL!!! Låt inte det faktum att det här spelet har titeln efter en Disney-film lura dig. Det är inte ett annat barnspel. Det är ett spel med många utmaningar...så fängslande. Jag har bokstavligen spenderat timmar fast besluten att slå en nivå innan. Jag älskar det! Det är svårt att lägga ifrån sig det. Jag rekommenderar dig att prova själv. Jag är säker på att du kommer att känna på samma sätt. GLAD SPEL!
För många påtvingade helskärmsannonser på sistone. Riktigt irriterande! Tvingade mig att nedgradera min recension.
Bra
Kul spel men hade varit kul att kunna tjäna mer mynt i takt med att man behöver bli dyrare!
Jag hade många framsteg i det här spelet och nu finns det inte där hur får jag tillbaka det?😱😵😳😨
Trevligt spel men hänger sig ibland på min Samsung S3.
Det fortsätter att krascha till den grad att jag inte ens kan öppna appen.
Alla banor som jag har klarat är borta, måste börja om igen men bli utkastad hela tiden
Disney Frozen Free Fall Games Başsındırma zfa
Kul och utmanande
beroendeframkallande tills det slutar fungera jag älskar det här spelet det är roligt och en bra tidsfördriv. men igår slutade videorna att titta på för att få ett snabbare liv att fungera. detta är väldigt frustrerande eftersom det enda andra sättet att öka liv är att köpa dem.
Vad händer med spelet 😡 det här är andra gången hela mitt spel återställs 😡 Jag förlorade alla mina köp i arendale😡 och måste börja om från början igen
Hade varit bättre om man kunde stänga av notifieringar...
Älskar det här spelet, har spelat i några år nu. Massor av extra spel, bygg om staden som du vill ha den... Mycket kul för alla åldrar!
Eftersom att alla särskriver och säger "jätte kul" så säger jag jättekul, hälsningar 10:åringen
Geometry Dash Lite Παιχνίδια arcade amz
Jellipop Match Dekorera din drömstad mod apk (Obegränsat guldmynt) v7.3.2 ... Disney Frozen Free Fall Games mod apk (Mycket uthållighet) v10.9.0.
designad locka dig att spendera $, helt
Det här spelet är väldigt bra bra, jag älskar det här spelets karaktärer, grafik och arendelle plaza etc.., Det skulle vara trevligt att ha fler karaktärer. Du provar det här spelet. Jag är Frozen-filmfan min favoritkaraktär anna,elsa & Olaf. Men mina favoritkaraktärer klä kostymer fortfarande uppgradera dig. vänligen behåll denna åsikt.
Jag tycker om att spela spelet, men förstår inte om det är länkat till Facebook, varför jag har tappat bort mina saker.
De 12 bästa Disney-spelen för Android | Androidsis
Super!
Min dotter älskar det här spelet och hon spelar det som en belöning, men i min dotters fall, ju högre hon går i Frozen Free Fall, desto svårare och mer frustrerande blir det. Jag ser att du inte är så upptagen med vardagen, så jag kommer bara att göra mig själv och min dotter en tjänst och avinstallera det.
Jag har tappat 5 snöbollar i den andra delen av Troll Ceremony Event (nivå 6 - 10)! Jag kommer att förlora nivå 8 och välja att börja om och inte använda mina snöbollar. Men när jag börjar om på nivå 6 är alla mina snöbollar borta och jag fick inga extra drag! Detta har hänt två gånger nu. Är det någon annan som har detta fel i detta evenemang?
Några exempel på spel jag vill nämna är Disney Magic Kingdoms och ... appar på min mobil, "Zootopia Crime files" och "Frozen free fall."
Det är ett ok spel Det är bara spelet för mig ...
"Beroende framkallande" och bra hjärngympa
Ännu ett hemskt spel. Du kommer till en viss nivå och kan inte slutföra den om du inte köper något. Fastnat på en nivå i 3+ dagar. Slösa inte din tid.
Jag startade om min Samsung-surfplatta och loggade in i spelet igen, nivån 2515 är fortfarande aktiv, men alla mina mynt i Arendelle är borta! Jag hade en hel karta där inne med nästan 10 000 mynt och 100 sköldar. Kontaktade supporten och väntar på svar...
Nivå 23 är omöjligt att vinna. Fortsätt spela hela eftermiddagen. Behöver fixa det, det är avskräckt
My Wifes favoritspel av alla🤩 hon är mer uppmärksam på denna frozenfreefall-app än hon gör mig...😪hon spelar så mycket att jag inte ens kan använda vår enhet lol. Älskar att det laddas snabbt, det är knappt några problem med det så jag har aldrig henne eller barnen som klagar eller behöver hjälp för att det blir trassligt och det betyder mycket att veta att de kan spela roliga spel & njut av att det inte blir gjort för att det är trassligt eller buffrar.
utmärkt spel. Frekventa uppdateringar och inga hicka
Allt med det här spelet är fantastiskt med undantag för att min Arendelle Plaza inte har fungerat de senaste månaderna.
Licens : Free. Utvecklare : Školska knjiga d.d.. Senast Uppdaterad : May 30, 2021. Kategori : Utbildning. Kräver Android : Android 2.2+.
Det är ett roligt spel, men det blir riktigt svårt efter ett tag, och om du inte betalar är det väldigt svårt att avancera. Till exempel, det finns en tre dagars utmaning, där du måste avsluta 5 nivåer i det första försöket för att få ett pris, och om du inte gör det börjar du från nivå 1. det är praktiskt taget omöjligt att slutföra det utan isplockar, ficklampa eller annan hjälp .
Tappar snabbt sitt underhållningsvärde. Hur många gånger kan du spela på samma nivå och förlora med ett enda drag och erbjudas att betala för ytterligare drag, innan det blir uppenbart att det här spelet har övergått till ett billigt grepp? Detta är samma sak med många av de speciella evenemangen. Jag har blivit så äcklad av att vara på samma nivåer i dagar och dagar att jag allvarligt överväger att bara bli av med allt tillsammans. Tidigare var det roligt, nu bara irriterande.
MINI MILITIA- DOODLE ARMY 2 mynt och biljetter fri
Älskar spelet, men sedan en vecka tillbaka dyker inte "spela"-knappen upp och jag kan inte starta spelet. Uppdaterade den, men problemet finns kvar. Hur kan vi fixa det? Tack
Roligt spel...men ibland kan jag inte öppna det här spelet och fastnade också..men jag gillar det så mycket..
Jag har spelat i flera år, och när de skulle ge dig extra stjärnor eller fler liv i utbyte mot att se en annons skulle jag göra det regelbundet. Men nu kräver de att se en annons efter varje match. Billig flytt, inte intresserad av det där tramset, avinstallerar. Den som tog det beslutet borde granskas för att ha dödat sin egen produkt.
Jag har inte spelat det här på flera år. Jag kom precis tillbaka och det finns så många nya saker att det är svårt för mig att ta reda på vad allt är. Inte ett fan av några av layouterna på de olika menyskärmarna.
Jag hatar upplägget för att fortsätta...Jag har tanklöst slösat bort många snöbollar på att knacka på den och lägga till drag när jag bara ville spela om spelet. MEN, jag har spelat lugnt i cirka 6 år och har inte tröttnat på det än. UPPDATERING:.3/11/20... Ny glitch, Sedan senaste uppdateringsdatumet, 3/10/20, måste jag gå igenom Play Store (mina appar och spel) för att spela.När jag trycker på spelikonen visas en irriterande liten popup som säger "Appen är inte installerad" När det problemet är åtgärdat ger jag den en 5-stjärna
Hä BH-skit
Jag älskar FROZEN.
varför den här appen är så stor..försökte 2 ladda ner flera tym bt slutar ladda ner atomiskt..gör något med den...n y har uh tagit bort cindrella free fall
Snyggt och välgjort
Frozen Free Fall Elsa Android Anna, Frozen, png ... Elsa Kristoff Rapunzel Anna Frozen, elsa, Disney Frozen Elsa & Anna, anna, Barbie png 850x1600px 1.88MB
Alla mina framsteg gick förlorade och alla mina föremål från år av spel. Jag fick höra olika saker av olika supportrepresentanter som inte brydde sig om att läsa vad jag redan hade skickat under cirka 10 dagar. Jag hade aldrig något problem innan Jam City tog över. Jag kommer att avinstallera alla deras appar. Jag litar inte på dem med min information. Det är synd att Disney låter dem ta över det. 2020-07-13 - Skickade ytterligare en begäran 2020-08-07 och har inte fått något svar.